Коли і як поміняти ремінь генератора


Заміна ременя генератора не є складною справою, і є оптимальною операцією для тих хто хоче розібратись у будові власного автомобіля, не виглядати повним «чайником» перед колегами та хто має бажання і можливість зробити щось для власного улюбленця власноручно.

Перш ніж робити заміну ременя генератора потрібно переконатись у його непридатності. В основному це виражається характерним свистом, який появляється при додатковому навантаженні на електропроводку авто (включене дальнє світло, кондиціонер, обігрів чи радіо), або ж може загорітись лампа індикатора, що відповідає за даний елемент авто, і повідомляє про непридатність ременя генератора або його недостатню натягненість.

Зазвичай ремінь генератора розміщений по ліву руку від мотора автомобіля якщо дивитись на авто спереду. Для того щоб зняти та оглянути ремінь генератора, потрібно вимкнути двигун, витягнути ключ із замка запалювання, та від’єднати від акумулятора «мінусову» клему.

Потім необхідно візуально оглянути ремінь на предмет зносу – потрісканість, порепаність, втрата еластичності, розтягнутість. Якщо всі ці ознаки на ремені генератора відсутні, це значить що ремінь був недостатньо натягнутий.

Перед тим як знімати ремінь уважно вивчіть систему його натягу, щоб при заміні не мати проблем із тим як правильно поставити новий ремінь, можете схематично відобразити на малюнку як розташований ремінь.

Перед заміною ременя генератора потрібно купити аналогічний попередньому чи рекомендований спеціалістом, який підійде для Вашого авто. Ми пропонуємо для використання генераторні ремні фірми-виробника BOSCH, які давно відомі своєю надійністю.

Щоб зняти ремінь потрібно спочатку послабити натяг, відкрутивши гайку болта натягувача. Для цього потрібно розібратись де знаходиться натягувач,  і як він влаштований. Він може бути представлений у вигляді натяжного болта або напівкруглої рейки, в залежності від автомобіля. Якщо натяг регулюється натяжним болтом, то потрібно відкрутити його до тих пір поки ремінь спокійно не можна буде зняти, повністю відкручувати натяжний болт не потрібно.

Порівняйте старий і новий ремні – вони повинні бути ідентичні. Новий ремінь потрібно встановити аналогічно попередньому, інакше можливе пошкодження автомобіля. В сервісній книжці подивіться оптимальний натяг для ременя, ремінь не повинен бути перетягнутий.

Після того як встановили новий ремінь приєднайте клему акумулятора та заведіть мотор, дайте максимальне навантаження на електросистему вашого авто, якщо почуєте характерний свист, значить ремінь недостатньо натягнутий, і потребує додаткового підтягнення.

Ще із рубрики Статті

Обговорення закрито.