Передній ведучий міст. Причини несправностей

Нище описані основні ознаки поломки переднього ведучого моста автомобіля. А також по групах розписано можливі причини виникнення даних ознак, що дасть можливість швидко виявити джерело поломки.

Шум при розгоні та гальмуванні автомобіля за допомогою двигуна:
Зношення чи пошкодження ведучої підшипникової шестерні;
Невірний боковий зазор між зубцями шестерень головної передачі.

Шум при розгоні автомобіля:
Зношення чи неправильне регулювання підшипників диференціала;
Недостатній рівень масла;
Неправильно відрегульований контакт шестерень головної передачі;
Пошкодження підшипників корпусів внутрішніх шарнірів.

Шум при гальмуванні автомобіля:
Збільшений зазор в підшипниках ведучої шестерні, що виникає через зношення підшипників або послаблення гайки кріплення фланця.
Невірний боковий зазор при зчепленні шестерень головної передачі.

Стук при початку руху автомобіля:
Збільшений зазор у счепленні шестерень головної передачі;
Збільшений зазор у шліцевому з’єднанні валу ведучої шестерні із фланцем;
Знос шліцевого з’днання із півосями.
Знос отвору під вісь сателітів у коробці диференціала.

Шум під час руху у повороті:
Туге обертання сателітів на осі;
Задирки на робочій поверхні осі сателітів;
Заїдання шестерень в коробці диференціала;
Неправильний зазор між зубцями шестерень диференціала.

Втрати масла:
Знос чи пошкодження сальника ведучої шестерні;
Знос чи пошкодження сальника корпусу внутрішнього шарніра;
Пошкодження ущільнюючих прокладок;
Послаблення кріплення кришок корпусів внутрішніх шарнірів або кришок картера.

Ще із рубрики Статті

Обговорення закрито.