Як несправність інжектора впливає на рух автомобіля?

Дуже часто під час їзди виникає проблема, коли у автомобіля відчуваються ривки, особливо це присутнє у ненових автомобілях, а також, на низьких передачах, при інтенсивному розгоні автомобіля, або при потребі погасити швидкість передачею. Першою думкою власника бензинового автомобіля є, мабуть, думка про необхідність превірки роботи інжектора, але чи завжди це необхідно.

По статистиці, поява ривків при русі появляється при зниженні потужності двигуна, яка виникає від обертового руху колінвалу. Також потрібно зазначити, що виникнення потужності двигуна, яка може протистояти перешкодам можливе лише при певній стійкій величині оборотів колінвалу. Отже ривки можливі і при справному двигуні, якщо швидкість або обертова потужність колінвалу падає нище критично-необхідної межі. Теж саме можливе і при початку руху, коли оборотів є недостатньо або ж забагато. Якщо ж ви відчуваєте, що все нормально проте руху немає, то значить проблема дійсно в поломці однієї із систем управління мотором – системі запалювання чи подачі палива.

Проблеми запалювання мають більш явні симптоми, а тому вирішуються простіше. Наприклад коли двигун “троїть” чи “двоїть”, то замінити свічки, поміняти проводи, замінити кришку трамблера, бігунок, чи прочистити контакти може кожен автолюбитель у домашніх умовах  гаражу. Якщо ж поломався інжектор, то тут необхідна допомога спеціаліста. Інжектор відповідає за правильне дозування паливо-повітряної суміші для двигуна. Поганим є як низькозбагачена суміш, так і пересичена паливом. Значно рідше трапляються поломки лямбда-зонду, датчиків температури, контактів проводів. Слабозбагачена паливо-повітряна суміш в інжекторі частіше за все виникає через забиття фільтрів, форсунок, підсосу повітря, зносу паливного насосу. Самою популярною причиною перенасичення суміші є також як і в попередньому випадку бруд, він забруднює зливні паливопроводи, заклинює регулятори тиску, призводячи до до збільшення тиску у системі. В системах механічного та електронно-механічного вприску бруд засмічує дросельний отвір над дозувальним плунжером.

До ривків під час руху призводить не тільки зниження потужності двигуна, але і збої в роботі системи холостого ходу. Особливо у випадках коли контур холостого ходу у датчику холостого ходу виконаний у вигляді механізму. Також до ривків автомобіля може призвести ослаблення демпферних пружин у механізмі зчеплення, та інші причини. Отже бачимо, що ривки автомобіля є не завжди причиною несправності в інжекторі, а можуть виникати і через поломки автозапчастин та проблеми в інших системах автомобіля, які потрібно розглядати комплексно, оскільки поломка лише однієї автозапчастини, що на пряму не вказує на причину, може повністю вплинути на нормальну роботу автомобіля.

Ще із рубрики Статті

Обговорення закрито.