Wolksvagen Group (Фольксваген Груп) коротка історія виникнення

Концерн «Volkswagen» («Фольксваген») є лідером автомобілебудування, його ім’я асоціюється із надійністю та класом. Започатковувався він в німецькому місті Вольфсбург в 1934 році. Засновником є Фердинанд Порше – німецький конструктор і інженер. Він потратив 4 роки свого життя на створення першого «народного автомобіля» (нім. Volk – народ, Wagen – автомобіль) та стояв біля витоків майбутньої легенди світового автомобілебудування.

У цьому році було також прийнято рішення про будівництво відомого зараз всьому світу автозаводу у Вольфсбурзі. В такому вигляді завод простояв до 1944 року. Під час війни він був повністю розбомблений американською авіацією, яка мало що залишила від виробничих та адмін приміщень.

В ці роки випускаються перші прототипи Volkswagen Beetle (Фольскагена Жука) - «VW30» – загальним тиражем 30 штук, кожен з яких мав «пробігти» один мільйон кілометрів для виявлення можливих конструкційних недоліків та недопрацювань.

Відбудову заводу та відновлення роботи в післявоєнні роки взяв на себе англійський уряд, який  в 1945 році замовив компанії «Volkswagen» («Фольксваген») виробництво 20000 автомобілів. Так «Volkswagen» («Фольксваген») знову став популярним, явивши собою яскравий приклад німецького економічного післявоєнного дива. Через 27 років після закінчення Другої Світової війни, побивши рекорд автомобіля «Ford (Форд) Model T», Volkswagen Beetle (Фольксваген Жук) став самим продаваним автомобілем у світі. На сьогоднішній момент цей рекорд належить моделі Toyota Corolla (Тойота Королла).

За задумом голландського імпортера концерну «Volkswagen» («Фольксваген») Бена Пона був спроектований прототип сучасного Volkswagen Transporter (Фольксваген Транспортер), що надійшов у серійне виробництво в 50-х роках під назвою «Буллі».

Кожного року Volkswagen Transporter (Фольксваген Транспортер) зміцнював свої позиції на ринку автомобілів в якості самого практичного і надійного автомобіля для перевезення вантажів. Пізніше з’явилися його модифікації інших автомобілів для спеціальних потреб.

В 50-х роках «Volkswagen» («Фольксваген») формує мережу дочірніх підприємств по всьому світу з метою збільшення продаж. Завдяки цьому вже в 1955 році з конвеєра «Volkswagen» («Фольквагена») був спущений мільйонний Volkswagen Beetle (Фолькваген Жук).

У тому ж 1955 році концерн «Volkswagen» («Фольксваген») був реорганізований в акціонерне товариство. Власниками акцій товариства з часткою по 20 відсотків власності стали уряд Федеральної Республіки Німеччини і уряд земель Нижньої Саксонії. У 1988 році Федеральний уряд Німеччини приватизував «Volkswagen» («Фольксваген»), і з того часу у нього один власник.

Тоді ж у Вольфсбурзі випущений останній Beetle (Жук). Виробництво «народного автомобіля століття» перенесено до Мексики.

Випустивши в тому ж році модель Volkswagen Golf (Фолькваген Гольф), концерн почав нову епоху в історії автомобілебудування. Нове покоління авто гольф-класу це автомобіль з переднім приводом, 4-циліндровим двигуном з водяним охолодженням і суцільнометалевим кузовом відразу отримало визнання на ринку. Volkswagen Golf (Фольксваген Гольф) став бестселером не тільки в Німеччині, але й у всій Європі.

Стратегія розвитку концерну «Volkswagen» («Фольксваген») на ринку припускала і придбання інших марок: Ауді(AUDI), Сеат(SEAT) і Шкода(SKODA). Шість років по тому комерційні автомобілі «Фольксваген Груп» також виділилися в самостійний підрозділ Концерну. Вироблена нова стратегія розвитку «Volkswagen Group» («Фолькваген Груп»), яка забезпечує зниження виробничих витрат і підтримку високої якості та надійність автомобілів марок «Volkswagen Group» («Фольксваген Груп»).

Настурним за презентацією моделей Volkswagen Passat (Фольксваген Пассат), Volkswagen Polo(Фольксваген Поло) і Volkswagen Golf-IV(Фольксваген Гольф-IV), концерн «Volkswagen» («Фольксваген») представив на ринок модель-міні Volkswagen Lupo(Фольксваген Лупо), компактний седан Volkswagen Bora (Фольксваген Бора) і Volkswagen New Beetle (Фольксваген Новий Жук), який був зустрінутий з великим ентузіазмом в Америці. У цьому ж році Концерн «Фолькваген» придбав марки «Бугатті», «Ламборгіні» і «Бентлі», забезпечивши собі надійний тил у класі автомобілів «люкс».

Історія моделі Volkswagen Golf(Фольксваген Гольф) почалася у 1974. На початку 70-х стало ясно, що легендарний Volkswagen Beetle (Фольксваген Жук) пора доповнити принципово новою моделлю. Формулу успіху вперше вивів голова правління «Volkswagen» («Фольксваген») Рудольф Лейдинг. Його автомобіль повинен мати компактний кузов хетчбек, передній привід і двигун з водяним охолодженням.

Все це втілилося в Volkswagen Golf (Фольксваген Гольф), що став родоначальником європейського класу «С». Ця модель «Volkswagen» («Фольксваген») визначила напрямок розвитку світового автомобілебудування на роки.

У 2009 році Volkswagen Golf (Фольксваген Гольф) виповнилося 35 років.

Прем’єра Volkswagen Transporter відбулася в листопаді 1949 р. Перший Фольксваген Транспортер нагадував «ящик на колесах». Попереду сидів водій, ззаду розташовувався мотор, між ними – місце для вантажу. Ця проста конструкція з’явилася на ринку як раз вчасно і здобула популярність завдяки своїй надійності. «Ящик» отримав назву «Bulli», що означає просто «Бичок».

У четвертому поколінні «Bulli» – Volkswagen Т4(Фольксваген Т4) - двигун розташований спереду і має привідними передні колеса. Це забезпечує рівне вантаження на майданчик і більше вільного місця для монтажу і демонтажу різних пристосувань та обладднання. Спектр моделей надзвичайно широкий від Volkswagen Caravelle(Фольксваген Каравелла) з вишуканим шкіряним інтер’єром до автомобіля та додатковими опціями до моделей призначенихдля перевезення продуктів харчування.

Volkswagen Transporter (Фольксваген Транспортер) –вже понад 50 років в строю.

Дебют Volkswagen Polo(Фольксваген Поло) відбувся в 1975 році. До появи Volkswagen Lupo(Фольксваген Лупо) він був самим маленьким у автомобільному сімействі «Volkswagen». Своєю популярністю перші покоління Volkswagen Polo (Фольксваген Поло) були зобов’язані високій якості складання, великому числу модифікацій та широкій гамі двигунів. В останньому, четвертому поколінні, Volkswagen Polo став більш серйозним і солідним автомобілем. У порівнянні зі своїм попередником, він отримав 60% нових деталей. Те, до чого вже звикли клієнти Volkswagen Passat (Фольксваген Пасат), Volkswagen Golf (Фольксваген Гольф), Volkswagen Bora (Фольксваген Бора), Volkswagen New Beetle (Фольксваген Новий Жук) і Volkswagen Lupo (Фольксваген Лупо), присутня тепер і в Volkswagen Polo (Фольксваген Поло). Для нового автомобіля пропонуються вісім видів двигунів: п’ять бензинових і три дизельних.

Автозапчастини до усіх вище перерахованих марок та не тільки ви зможете на нашому сайті за найкращими цінами.

Ще із рубрики Статті

Обговорення закрито.