Як і для чого прокачувати амортизатор?

Інколи, навіть якісний амортизатор, який ви придбали на заміну, не витримує експлуатації та досить швидко виходить із ладу. Це викликає у Вас недовіру як до продавця, де ви придбали амортизатори так і до фірми виробника амортизаторів. Хоча ні перший ні другий можуть бути невинні у поломці, але ціна на дані автозапчастини є зовсім немаленькою. Тому звертаємо Вашу увагу на можливі інші причини швидкого виходу з ладу амортизаторів. Одна із головних причин – порушення правил установки амортизаторів на автомобіль. Непрокачаний правильно перед установкою двохтрубний амортизатор зазвичай швидко виходить з ладу. Якщо у внутрішній гільзі амортизатора знаходиться повітря, це призводить до неправильної роботи поршневої групи, а в подальшому до шумів, неправильного функціонування та виходу з ладу амортизатора.  В багатьох випадках, даний пункт є підставою для відмови від гарантійного випадку виробником.Отже рекомендується перед установкою амортизатор 2-3 рази прокачати. Це дасть можливість виявити залипання клапанного механізму амортиизатора, чи інші випадки його несправності.

Перед установкою амортизатора на автомобіль його необхідно привести у робочий стан. Часто в процесі зберігання чи транспортування двохтрубних амортизаторів робоча рідина може перетекти із внутрішньої гільзи у зовнішню, а сама внутрішня наповнитись газами чи повітрям. При установці  двохтрубного амортизатора на автомобіль у такому стані, при нагрузці на систему підвіски автомобіля, вона буде видавати нетипові шуми, а дросельні клапани амортизатора руйнуватись. Тому двохтрубний амортизатор потрібно перед установкою привести до робочого сктану – прокачати. Також, зверніть увагу, деякі амортизатори мають механізм для зливу масла із амортизатора, тому рекомендують, при прокачці амортизатора шток неповинен повністю ховатись у стакані стійки амортизатора, а зупинятись за 2-3 сантиметри до крайньої кінцевої точки.

Технологія прокачки стійок аморизаторів типу “Мак-Ферсон” та картриджів:

  • Поставте стійку чи картрідж амортизатора штоком вверх, та плавно, без ривків зіжміть її до певного рівня(робоча поверхня штоку не повинна доходити до верхньої частини стакана стійки амортизатора на 2-3 см.);
  • Зафіксуйте амортизатор у даному положенні на декілька секунд;
  • Плавно витягніть шток стійки амортизатора;
  • Повторіть вище описані операції декілька разів;
  • Поставте стійку амортизатора штоком вверх та різкими короткими рухами натисніть на шток. У добре прокачаному аморизаторі рух штока в стійці амортизатора відбувається плавно в обидві сторони без різких перепадів та провалів.

Технологія прокачки стійок усіх інших амортизаторів:

  • Перверніть амортизатор штоком униз, та плавно без різких рухів зіжміть його;
  • Потримайте амортизатор у такому положенні 2-3 секунди;
  • Утримуючи шток у такому ж положенні, переверніть стійку амортизатора та утримуйте його у такому положенні 4-6 секунд;
  • Після того, як буде витримано необхідний період часу, без ривків витягніть шток із стійки амортизатора;
  • Перверніть стійку амортизатора штоком униз, витримайте паузу у 2-3 секунди, виконайте  вищеописані пункти декілька разів.
  • Поставте стійку амортизатора штоком вверх та різкими короткими рухами натисніть на шток, він повинен рухатись плавно в обидві сторони без різких провалів.

Отже, у якісно прокачаних амортизаторах рух поршня повинен бути плавним без різких провалів. Амортизатор повинен знаходитись у вертикальному положенні – ШТОКОМ ВГОРУ до самої установки на автомобіль. Також необхідно сказати що у багатьох амортизаторах в повністю позжатому стані поршень попадає у компенсаційну камеру, яка використовується для заповнення робочою рідиною при її розширенні, коли вона нагрівається, тому на даному етапі руху поршень амортизатора може не зустрічати жодного супротиву. Зверніть увагу, якщо перед прокачуванням ви виявите невеликі провали механіму поршня при супротиві на рух штока амортизатора, або невеливе відхилення у швидкості виходу штока із стійок амортизаторів газо-масляної системи, то не потрібно хвилюватись – це є нормальним та ніяк не впливає на безпечну роботу амортизаторів.

Ще із рубрики Статті

Обговорення закрито.